Solen skiner och gör mig glad som måste vara inne och vila hela dagen..

.
Ja det måste ju vara helt underbart att få sitta och titta på det fina vädret här inifrån. Uttråkad till max och vill absolut inte bege mig ut på en promenad.. Ne men bm sa vila vila vila.. Ja så jag får väl vila då.. Jippie!
Känner mig verkligen som en riktig besservisser just nu. Är så less på dessa problem hela tiden, sååå förlåt så mycket för alla min gnälliga inlägg men nån stans måste man ju få spy ut sig..
.
.
Sitter just nu med nymålade naglar, väntar på Evelina och Line som ska komma på besök. Ska bli såå skönt att få träffa någon annan än dom som bor innanför dom här väggarna. Herregud det låter som att jag varit inlåst här hela mitt liv. Haha..
Sen kommer ju min karl också redan vid 12 idag. Happy face! Dock ska han iväg och lämna skoter direkt han kommer, mindre happy face.. Fast det borde ju inte ta så lång tid..
.
.
Eve skulle köpa med sig fika till kaffet. Jag har varit lat och inte bakat, fy skäms på mig. Undra vad hon tar med sig för något gott?? :)
.
.
.
.
Nu ska jag ringa och prata med min chef och berätta hur läget ligger till..
Hade så bra!
.
.

Kommentarer
Postat av: sandra

jag tycker om kläder och skor ;)

Skor tycker jag om men hatar mina fötter ;P

Hoppas allt är bra med dig! Eller att det blir bättre med magen å allt, hur länge har du kvar ?

Måste ju få träffa dig å bebben ;) kram

2011-02-22 @ 10:07:49
URL: http://muppsandra.blogg.se/
Postat av: evelina

Åh jobbigt :( får du komma och hälsa på nån förmiddag då?:)

2011-02-22 @ 11:17:48
URL: http://http:/evelinaeriksson.Blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0