Morgon stund har guld...

.
Vette tusan alltså. Vi somnade tidigt igår. Kring 8. Jag var helt slut, mer slut än K tror jag och ändå hade han jobbat sen 5 på morgonen. Vaknade vid 8 i morse och kände mig fortfarande trött, är det något fel på mig?
Snurrar som en galning i sängen när jag sover och absolut INGENTING är bekvämt.. Jag håller på att bli galen!
.
Kanske märks att jag känner mig fruktansvärt missnöjd för tillfället, men jag antar att det är en del av den här gravid tillvaron, eller?
Det är iaf fantastiskt underbart att känna den lille mest hela tiden. Det känns som att h*n är vaken hela dagarna för det ruffas och sparkas mest hela tiden där inne. Eller så är den en vilde när den sover också. Vem vet..
.
.
Idag ska jag och K fixa middag till mor och far. Jag har iaf bestämt att K ska få göra friterade bananer till efterrätt. Blev som så himla sugen på de + att min mamma älskar de. Klockrent. Vad vi ska äta till middag det var en betydligt bättre fråga. Lämnar kanske över de också till min karl. Vi får väl se!
.
.
.
MUMS!!
.
.
Ha en bra söndag!
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0