Lördag..

.
Igår fredag var en jobbig dag. Mådde riktigt dåligt och hade fruktansvärda sammandragning. Lunchtid gick jag hem från jobbet. La mig och vila och blåste på med sömn i 4h och var fortfarande helt slut efter de.
Jag och K beställde empes till middag, han klämde en stor fet börjare, jag åt 2 tuggor det var verkligen inge gott. Men strips och ostsås det slank ner fint.
.
Vi bäddade ner oss i sängen redan 8. Svamlade en stund fram till halv 10 sen somnade vi som små barn. Jag har dock sovit fruktansvärt dåligt inatt. Vaknat garanterat 50 ggr. Snurrat som en galning och mått riktigt dåligt. Det har varit obekvämt hur jag än har legat och det har helt tiden tryckt och gjort ont i magen.
.
Vaknade första gången och kände mig pigg klockan 7, men tvingade mig själv att sova en stund till så det blev att stiga upp klockan 9 istället. Har precis ätit frukost och mår fortfarande lika konstigt som igår. Skumt. Hoppas det inte är nå galet iaf.
.
.
Blir troligtvis Laukko idag om jag hinner ordna någon bil, då åker vi när K slutar jobbet och åker hem sen igen ikväll. Men först är det tänkt att jag ska hinna med en lunch dejt med anna. Trevligt trevligt..
.
.
Förresten så satt jag och tittade på magbilder igår. Vilken skillnad på första och senaste. Slänger upp en från v.12 och en från v.22 här så får ni själva se. Tyckte det hade börja synas i v.12 men det är ju en mesig liten mage där.
.
....
.
Det är hur som helst helt underbart när man ser och känner att det växer <3
.
.
Nu ska jag fixa frillan. Hoppas ni får en mysig lördag!
Puss & Kram.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0