Lite för fort..

.
Har haft fullt upp hela dagen idag.. Startade dagen med en lunch på Safari med Evelina. Det blev en lång lunch på 3h, men var himlans trevligt hoppas vi ska hinna med fler sånna!
Efter lunchen kikade jag förbi Eve och Line, i vanlig ordning härjade Line omkring, sötungen. Sen bjöd jag in mig själv på middag hos syster, supergod mat och Milliemys <3 Underbart.
Sen promenerade jag hemåt eller snarare så hamnade jag hos sjuklingen Sandra. Köpte med mig en påse djungelvrål och sen fick hon mysa lite med bebismagen. Hon verkade nöjd..
Har även hunnit förbi Ida på jobbet, drack en portello och skvallrade..
.
.
I morgon blir det tidig morgonpromenad med Ida och Love, sen klockan 10 blir det fika och skvaller hos Nattis.. Eftermiddagen blir det dejt hos Sofie.. Det är verkligen fullt upp hela tiden. Måste dessutom hinna klämma in lite pluggande emellanåt.
Känner dock att jag mer än gärna hade jobbat denna vecka, men får väll snällt lyssna på min barnmorska. Hoppas dock att det inte ska vara något galet. Men får som sagt vänta till måndag då jag fått tid..
.
.
Nu ska jag lägga mig under täcket och sakna min älskling. Hoppas han kommer 12 och inte 3..
Godnatt!
.
.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så klart du gör! :) Härligt! Det mesta i livet kretsar om det där lilla livet i magen och det är så mysigt!

2011-02-03 @ 07:14:22
URL: http://viskablifyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0