Laukko..

.
Ja idag åker vi till Laukko och myser på hela helgen.. Ser verkligen framemot den här helgen känns som att jag behöver komma bort ifrån huset ett tag.. Dessutom är ju K och kidsen här, kan inte bli bättre.
Så efter lunch packar vi bilen och rullar ut till byn. Syster med familj kommer i eftermiddag och då står det tacos på menyn. Mums!!
.
.
Till lunch får vi se vad det blir. Jag har sånt stort sug efter Ceasar sallad, typ varje dag. Det är min absoluta favorit just nu! Tror jag ska övertala min karl att jag ska få de till lunch idag..
.
Det vattnas i min mun.. Mmm..
.
.
Förresten så har vi helt glömt bort att fota magen denna vecka.. I morgon byter jag vecka (igen), så vi måste hinna fota nån bild idag. Och jag tycker fortfarande att tiden går fruktansvärt fort. Men antar att sista veckorna kommer krypa fram, men än så länge är jag nöjd :)
.
.
Nu ska jag övertala min karl om lunchen. Hoppas ni får en bra helg!
Kram!
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0