Idag är det ingen vanlig dag...

.
...för idag är det världens bästa mammas födelsedag. HURRA HURRA HURRA!!
.
.
Idag fyller min underbara mamma 51 år. Det firar vi med tårta och förhoppningsvis kommer hela familjen vara samlad.. Lycka <3
.
Jag älskar dig min fina mamma!
.
.
.
och denna mumsiga tårta ska vi gotta oss i idag (på ett ungefär, från café oscar)
.
.
.
Och idag kommer dessutom mina små änglar. åå vad jag har längtat efter dom <3
.
Hoppas ni får en toppen dag. Det ska iaf jag ha!
TJINGELING!
.
.

Kommentarer
Postat av: gammel-moster suzanne

Jätte fint skrivet o fint foto <3 ( grattar mamsen via din blogg :))))

HIPP HIPP HURRA...I DAG ÄR DET INGEN VANLIG DAG UTAN LOTTAS FÖDELSEDAG <3<3<3



Grattar mamma din via din blogg <3



Världens, nej universums bästaste syster-yster <3

Hoppas denna dag bara blir Bäst <3

Kramar från gammel-moster/ syster Suzi

2011-02-23 @ 08:38:52
Postat av: mamma

Jag ÄLSKAR dig också min dotter. kramiz/mamma

2011-02-23 @ 17:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0