Fullt upp..

.
Har varit hemma i Fällfors sen i torsdags. Bror och Johanna är också här. Därav dålig uppdatering. Vi har helt enkelt haft fullt upp. Och vi har det riktigt mysigt.
I morgon åker dock jag, bror och Johanna upp till Kiruna igen. Jag jobbar hela nästa vecka. Som tur var så kommer K på tisdag och har FÖRMIDDAG. Lycka!
.
.
Idag har vi gått in i v.22. Jag tycker fortfarande att tiden bara rusar iväg. Ja eller det känns som en evighet till juni men samtidigt så tycker jag att veckorna bara rusar förbi. Vilket är helt underbart för vi längtar så fruktansvärt mycket efter vårat lilla mirakel i magen. Så himla nyfikna på hur h*n ser ut <3
.
.
Nu ska vi spela spel eller bara äta oss feta.
Hade så bra. Bättre uppdatering nästa vecka!
TJINGELING!
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0