Den är som lite ivägen..

.
Första jobbdagen på lite över en vecka är nu avklarad.. Gick bra dock känns det ju att magen har växt. Den är som lite ivägen när jag måste böja mig ner för att ta upp grejer från golvet. Men det är bara att stå ut för mindre blir den ju inte..
.
.
Har haft dejt med Sandra, Sofie och Jossan idag. Blev middag på Safari sen Te och Sofias änglar efteråt hos Sandra. Man blir fruktansvärt blödig när man tittar på den. Tänk om det fanns fler underbara personer som hjälpte dom som har det tufft..
.
I morgon åker älsklingen hem, väldigt mycket mindre roligt. Vill helst inte alls vara utan min älskling men ibland så måste man. Kommer bli riktigt jobbigt.
.
.
Ne nu måste jag sova så jag orkar mysa en stund med älsklingen när han kommer inatt.
Ja just ja, lovade ju en magbild. Hmm. Måste fixa de, men blir nog kanske först till helgen. Får se.
.
Godnatt så länge.
.
.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Längtar efter magbild! Godnatt fina

2011-02-08 @ 22:28:45
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0