Då vare det vist fredag...

.
Shit vad denna vecka har gått fort. Det är redan helg och på måndag är det dags för barnmorskan.. Kommer ju troligtvis gå här i Kiruna ett tag nu när jag ändå jobbar här, någon som har tips på en bra barnmorska? Vill inte ha någon skräckupplevelse så behöver lite tips!
.
.
Ska strax bege mig till syster för att titta film, kanske äta något gott också..
.
I morgon går vi in i v.21. Tiden går ändå rätt fort.. Idag är det dessutom exakt halvvägs, 50%. Underbart <3
.
.
Hoppas ni får en trevlig fredagskväll.
.
.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ingegerd tycker jag är bra :)

2011-02-04 @ 19:38:09
URL: http://idaraty.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Cecilia har jag och tycker hon är riktigt bra :)

2011-02-05 @ 12:37:54
URL: http://nomorenoless.blogg.se/
Postat av: Denise 21 mamma till Kevin 5

Hej Sandra!

Tusen tack för titten och din kommentar.



Jo, frottélakan har vi just nu i grabbens säng. Vi har väl egentligen haft det sen början, då det underlättar om olyckan skulle vara framme.



Tack för dina små tips. Jag ska tänka på det. Mycket kan säkert vara psykiskt, och det bästa kanske är att bara rycka blöjan direkt och börja där. Men jag tänkte att han själv skulle få känna sig redo. Så till en början blir det väckning, fast med blöjan på. Och successivt jobbar vi därifrån. :)



Men tusen tack för din kommentar.



// Denise.

2011-02-05 @ 15:25:20
URL: http://blogg.mama.nu/kevinsmamma
Postat av: Annelie

Antagligen Ella (min faster) eller Cecilia.

2011-02-05 @ 18:49:54
Postat av: Anonym

Ingegerd Millebrand är suverän :)

2011-02-05 @ 21:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0