Älgkött går inte att lessna på..

.
Har ätit sån fruktansvärd god middag. Stekt älgkött med klyftpotatis och persiljesmör. Är mätt nu och frusen. Min pappa är helt enkelt grym på att laga mat. Vågar dock inte lägga mig på soffan för då är det kört då kommer jag inte upp därifrån förrän i morgon på morgonen eller nåt..
.
.
Idag har jag hunnit med en hel del.
-morgonmyst med älsklingen
-haft tårtkalas (mamma och alla ville också fira K´s födelsedag lite i efterskott)
-tittat innebandy
-köpt och ätit lördagsgodis
-hälsat på Ida och Love
-Ätit väldans god middag
-haft/har matkoma
.
Resten av kvällen blir inte mycket mer än en dusch och påhälsning i Erica och Fredriks nya lägenhet..
.
.
Förresten så går tiden fort i vanlig ordning och jag ÄLSKAR de just nu.. Vi går in i v.21 idag och jag hoppas innerligt att tiden kommer gå lika fort fram till sommaren. Okey jag vill hinna njuta en liten stund av våren också men jag längtar så fruktansvärt efter våran lilla skrutt där inne så hade egentligen kunna trolla mig fram i tiden <3
.
På fredag är det faktiskt också en speciell dag. Men det tar vi då.
.
.
Förresten, tusen miljoner tack för alla fina kommentarer. Det värmer i hjärtat. Väldi mycket!
.
Funderar på att lägga ut magbild igen, men får se hur långt jag kommer med den saken..
Ha en bra lördag iaf..
.
.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jo, fler magbilder! Helst varje dag :P Gravidmagar är det bästa som finns :D

2011-02-05 @ 20:02:36
URL: http://minx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0