aj aj i magen..

.
jag har ont i magen det känns mindre kul. Men efter 2 dagars vila så hoppas jag att jag ska kunna jobba igen på onsdag :) Vore som bra..
.
Är sviiiin sugen på en smootie, funderar på att ta en liten promenad till konsum och inhandla lite grejer. Hade varit skönt med några friskluftsandetag också.. Måste bara vila magen en stund till så jag inte får jätte ont.
.
.
Så vad fördriver man tiden med när man inte kan jobba och inte får anstränga sig och måste vila?!? Jag är så fruktansvärt rastlös och har ingen film att titta på. Några förslag??
.
.
Ne ska vila mina blå en liten stund innan det är dags för en liten kort promenad till konsum.
Hade så bra.
.
.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Har du inget OTH avsnitt att se på?

Hoppas du får en bra dag!

2011-02-21 @ 11:28:20
URL: http://evelinabjork.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0