Lyckorus..

.
Fick sånt lyckorus idag.. När jag nattade gossen ikväll så låg jag länge och tittade på han.. Kände lyckan strömma genom min kropp. Det är verkligen helt fantastiskt att vara mamma, en obeskrivlig kärlek. En kärlek som inte har något slut.
Jag känner mig verkligen lyckligt lottad som har en sån underbar familj. En underbar karl, en underbar son och två underbara bonusbarn <3 Just nu känns det som att livet inte kan bli bättre.
.
Livet är en berg och dalbana, just nu är jag högt uppe på ett berg och det känns så underbart!
.
.
Mina underbara..
.
.
.
.
.
Lite bilder från helgen i Laukko:
.
.
.
Millie tycker verkligen om sin kusin, ibland är det inte så lätt att veta hur man ska vara försiktig. Men när vi säger att Millie ska pussa och krama kusinen så gör hon de, lilla charmtrollet <3 Det är underbart att se hur go Millie är med lilla Elian..
.
.
Lillskiten påväg till moster & kusin...
.
.
.
.
Idag har vi även varit och hälsat på hos Moa, Meja och Svante. Var himlans trevligt och vilka goa ungar. Full rulle var de på Meja och dockan var med mest hela tiden. Svante han var då ett riktigt charmtroll han..
.
Det är verkligen härligt och se hur barn tar efter när man gör saker och ting.. Barn är helt fantastiska!
.
.
.
Nu ska jag göra i ordning lite kvällsfika sen ska jag dyka ner under täcket.
Saknar mitt stora hjärta som jobbar eftermiddag.
.
Hoppas ni haft en bra dag!
Kram
.
.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt Sandra! Dom där lyckorusen är så underbara!



Såg kort på er på Moas blogg, så fina ni är! Elian har så fina ögon, man smälter ju när man tittar in i hans stora nyfikna ögon! :)



Kram till er!

2011-08-22 @ 22:38:09
URL: http://www.viskablifyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0