Fullt ös medvetslös..

.
Det är verkligen full rulle nu när jag är här uppe i Kiruna och hälsar på.. Man vill hinna träffa så många som möjligt. Men alla hinner man inte med denna gång får boka in några nästa gång jag åker upp igen :)
.
Känns iaf hur roligt som helst att åka upp hit för en gång skull. Har ju inte varit här sen i Maj sist så nu var de på tiden.
Sen klarar jag ju inte mig utan Milliebus hur länge som helst. Stora tjejen som har börjat gå dessutom!
Och min lilla gosse bara växer och växer, nu är han 7 veckor och börjar vara mer och mer vaken. Han är dessutom väldigt väldigt nyfiken lillskiten..
.
morgonmys <3
.
I morgon ska vi starta dagen med kaffe och besök hos Moa och hennes kids. Ska bli riktigt trevligt! Efter de blir det promenad vidare till syster och förhoppningsvis ska vi kunna ta oss iväg på en långprommis.. Kanske en fika på stan också vem vet?!
.
.
Nu ska jag äta lite kvällsfika i väntan på att mina nymålade naglar ska torka.
Sen blir det bädden. Lilleman har redan slocknat.
Hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0