Lite mer gnäll då..

.
Känner att jag behöver gnälla av mig lite..
Jag sover som en kratta vilket resulterar i extrem trötthet som i sin del resulterar i dåligt humör..
Är så sjukt trött hela tiden, var eviga dag. Det tar kål på mig...
Jag försöker tänka positivt, det kommer ju faktiskt någonting helt underbart i slutändan.
Men just nu känns det som att jag inte står ut längre.. Min kropp behöver sömn, min hjärna behöver sömn.. Hela jag behöver sömn helt enkelt..
.
Hoppas verkligen sista tiden går lika fort som den resterande tiden..
Längtar efter min krabat i magen och längtar tills alla krämpor försvinner..
.
,
Mamma älskar sin lilla skrutt även om du ger henne sömnproblem :)
.
.

Kommentarer
Postat av: evelina

Vila vila vila så fort du har chansen, var också galet trött och du behöver all sömn du kan få :) jag sov på dagarna ;)

2011-04-16 @ 23:27:56
URL: http://evelinaeriksson.blogg.se/
Postat av: Peka

Du SÅG iaf inte trött ut hos Ida om det är nån tröst ;)

2011-04-17 @ 12:29:31
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0