Glad glad glad...

.
Och lite trött, eller väldigt trött..
.
.
Har haft en toppen dag idag.. Träffat underbara Millie som varit ute och rest med sin mamma.. Äntligen har lillpigan kommit hem, synd bara att jag ska åka hem i morgon, så nu dröjer de en hel vecka innan jag får mysa med mosters piga igen.. Ogilla.
.
.
Har även varit hos Ida och Love idag, där blev det stor dejt med Sandra, Frida, Liam, Elliot och Kali också.. Himlans trevligt.. Hoppas vi ska hinna ses nästa vecka igen innan Sandra och gossarna åker hem till söder igen..
Så mysigt med en massa barn, får mig att längta ännu mer efter våran lilla skrutt i magen..
.
.
I morgon får jag ÄNTLIGEN åka hem på riktigt.. Helt underbart.
Måste nog stänga mina blå nu så jag orkar upp.
.
Tack för en toppendag tjejor med tillhörande barn :)
Godnatt!
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0