You smell so fucking..

..good


Godmorgon mina vänner. Har vaknat för drygt en timma sen, ätit frukost (mannagrynsgröt & ett glas juice). Nu hoppas jag att min älskling blir nöjd när han läser det. Har lagt fram matteboken och försöker nu ladda upp för lite plugg.. I morgon är det skola så bäst att förbereda sig.

Jag tycker inte om att vakna upp utan min älskling vid min sida. Jag saknar verkligen han. Tur att man fick vakna upp till bra väder iaf. Växlande sol, men jag är nöjd.

Händer idag då?
Plugg, plugg, plugg..
Någon paus där emellan och då blir det OTH, utan tvekan, i love it!


ne ska försöka ta tag i pluggandet nu.
Hade bra!
Kram.


- Millie <3 -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0