You are the only thing thats on my..

..mind


Då var huset städat och Idol avklarat.. Det luktar så super mega gott i hela huset, jag verkligen älskar doften av nystädat. Kan vara för att jag alltid överkonsumerar skurmedel också, men det måste man om det ska lukta fantastiskt..
Har hunnit med en dusch och "middag" också.. Älskling bli inte arg när du läser det sistnämnda, men det är tråkigt att laga mat när man är själv.. Förlåt.

I morgon blir det helt och hållet en plugg dag, skola på fredag. Sen har jag fått ett super oemotståndligt erbjudande av min underbara vän Evelina.. Övernattning fredag till lördag, god mat, massa gott och onyttigt till kvällen och KRAMAR, jag kan inte motstå jag bara kan inte <3 Du räddade nog min helg darling. Nu hoppas jag bara att jag ska hinna bli frisk. Ska kämpa med att försöka ta det lite lugnare i morgon.


Jag saknar min älskling så att hjärtat värker. Jag verkligen hatar att vara utan min andra halva. Hatar kombinationen av tystnad och ensamhet. Jag behöver kramar och kärlek varje dag. Du är som en drog för mig som jag inte kan leva utan. Jag hoppas verkligen att det blir annorlunda i framtiden, att vi aldrig ska behöva vara ifrån varandra. Hoppas att dagarna går fort så jag får känna din närhet igen och sova med dig vid min sida. Underbarling <3


Dags att titta lite tv igen, krypa ner under täcket här på soffan.
Hade bra!
Kram.



- I need you by my side -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0