When the stars go..

..blue
.
.
Dagarna går riktigt fort.. Skönt att K´s eftermiddagsvecka snart är över. Onsdag morgon åker vi hem igen, ska bli skönt samtidigt som jag kommer sakna mina underbara här i Kiruna. Men nu när vi åker hem får vi ju vara med K´s underbara kids igen. Saknar dom <3
.
Har haft fullt upp idag, lunch dejtat med Linda, varit med syster, Millie, Linnéa och Ailin.. Pluggat matte, varit och beställt mössor och sen haft myskväll med Sandra och Jossan..
Nu ligger jag i mitt flickrum och slog precis huvudet i sänggaveln och det gjorde fruktansvärt ont.. Klantiga jag.
.
.
I morgon är det pluggdag, sen måste det hinnas med Millie och syster mys. Troligtvis blir det en tripp till Jukkas också med min underbara vän Sandra.
.
.
Nu ska jag titta OTH.
Hade bra!
Kram.
.
.
- Love of my life -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0