Touch you right..

..now
.
.
Blev en riktigt lång sovmorgon.. Vaknade, tittade på klockan, var sten trött, trodde klockan vad kring 10. Men den var ju nästan 2. Panik, upp och äta frukost. Vad hände sen, jo jag ligger i sängen igen. Jag är trött, orkar inte stiga upp. Behöver nog en riktig slö dag idag.
.
Hade en toppen dag igår med Robin, Melody, syster och Millie. Vi hade det mysigt hemma hos syster och så var vi på marknaden en sväng. När K slutade for vi till Laukko, åt kräftor och hade det riktigt trevligt med mor och far som redan var där.
.
När vi kom tillbaka till stan sen igen på kvällen for barnen till sin mor igen. Jag tog cykeln och for till Linda på tjejfest. Var hur kul som helst att träffa alla, var verkligen länge sen sist. Jag drack 2 öl och kissade i princip hela natten, skojar inte om jag säger att det blev ca:15-20 ggr, HELT SJUKT!
.
.
Kanske är lika bra att dricka 10 öl, man verkar ju ändå kissa minst lika mycket.. Skumt de där.
Nu har mamma och pappa kommit hem från stugan, snart kommer nog K hem från jobbet. Jag kommer nog vara rätt slö och osocial idag, tyvär. Men jag behöver såna dagar jag också. Kanske jag måste åka till underbara Millie en sväng i eftermiddag, troligtvis kommer jag göra de!
.
.
.
Vila en stund till kanske!??
Hade bra!
Kram.
.
.
- The end of heartache -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0