Need some..

..answer
.
.
Har kommit hem för ett tag sen från Alta, varit där och träffat "mina" KUJ-tjejer. Var hur kul som helst att träffa alla igen. Vi åt en massa god mat, bastade och det absolut bästa var när jag och Sandra var ute på sjön och rejsade vattenskoter. Vilken kick, helt fantastiskt sjukt roligt. Det vill jag absolut göra igen!
.
Nu ligger jag hemma hos mor och far i min säng i mitt gamla flickrum och har fortfarande jordens matkoma, känns som att jag ska spy vilken sekund som helst, så då kan ni ju förstå hur fruktansvärt mätt jag är. Behöver nog inte äta på flera flera dagar..
.
.
I morgon är det hockey. Som jag har längtat. Finns det något roligare att titta på inom sportvärlden än hockey?! Ne skulle inte tro de. Synd att min karl jobbar i princip hela tiden när vi är här uppe i norr, annars hade jag tvingat med han också. Har sagt det tidigare och säger det igen, JAG HATAR EFTERMIDDAGS VECKORNA.
.
Ne om man skulle försöka sig på ett avsnitt av OTH innan ögonen åker igen helt.
.
Det får nog bli så.
Hade bra!
Kram.
.
.
- I hope, wish and believe -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0