Longing is..

..huge


Sitter hemma hos mor och far och väntar på mat.. Är ruskigt hungrig. Tröck i mig 2 hårdbrödmackor nyss och är fortfarande vrålhungrig. Det blir Lax och potatis till middag, sjukt gott. Sen har jag lovat att göra efterrätt. Smulpaj med blåbär och hallon, och självklart vaniljsås till de. MUMS!

Har varit hos Ida och Lennie idag, Lennie fyllde år igår så vi fick fika, det var gott. Jag har blivit en riktig gottegris har jag upptäckt. Men man lever bara en gång så varför låta bli?!
Sen efter jag varit där for jag till syster och hade en massa Milliemys <3 Och snart kommer dom hit för att äta middag med oss. Vilken betyder ännu mer MILLIEMYS!!! Love it!


Ikväll blir det myskväll hos Sandra med tjejorna. Måste nästan köpa lite godis så jag har något att knapra på under kvällen. Sen tänkte jag försöka hinna med att plugga lite matte också.. Fullt upp med andra ord.


Nåväl ska titta lite OTH nu.
Hade bra!
Kram.


                                           - Sweet as sugar -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0