Just a..

..dream


Har för första gången på väldigt länge haft sovmorgon.. Vad händer? Jo jag vaknar och är super pigg redan klockan 10. Börjar jag bli gammal? Jag har en liten aning om de iaf..

I morgon äntligen, då tar jag min väska som står färdigpackad i hallen och hoppar in i bilen, rullar ca: 43mil norrut. Till Kiruna, till min underbara familj. Till mina vänner till min ÄLSKLING <3
Känner mig som ett litet barn på julafton. Är så himla glad. Varm i både kropp och själ. Har nog aldrig haft sån stor längtat till Kiruna som jag har just nu. Men det är inte själva Kiruna jag längtar till utan till alla mina underbara människor som finns där..

Dessutom kommer K´s kids vara där under helgen också, underbart. Ska umgås med dom hela lördagen. Jag längtar så otroligt mycket till helgen, till i morgon, till.. Ja.. ALLT.. Jag är lycklig!

Jag har insett, att om man lever för dagen så blir livet så mycket mer roligare, och det måste ju vara en av anledningarna till varför jag är så fruktansvärt lycklig över mitt liv. Alla borde leva sina dagar som om det vore den sista.. Även om man vet att det inte är den sista så ska man inte ta något för givet..


Jag säger bara: LEV LIVET OCH NJUT! Jag njuter, var eviga dag. Och lyckligare tjej får ni leta efter!


Några av dom underbara som finns i mitt liv <3




Kärlek i mängder <3



Dags att duscha sen sova!
Hade bra!
Kram.



- Love is a beautiful thing -

Kommentarer
Postat av: Sandra

Och jag längtar nå otroligt tills du kommer :) Skulle ringa dig idag, men du känner ju mig har sovit bort hela dagen. :s Vi hörs och syns imorgon!!

2010-09-01 @ 23:23:08
Postat av: Karro

Vilken stolt mormor=) Sandra du får pussa på Millie från tant Karro=)

2010-09-07 @ 20:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0