Is today the big..

..day?
.
.
Melody har börjat vara väldigt morgonpigg igen.. vaknat vid 6-tiden nu 4 dagar i rad.. Jag är heeelt slut. Min karl är morgontrött men det är fanimig jag också, men tydligen så är det jag som ska stiga upp, enligt både Melody och K.. Jag är rätt trött vill jag lova..
.
Nu är Robin och Melody ute på gården och leker med deras kompis Linus. Det är tur att dom aktiverar varandra dagar som denna.. Känner mig som en trött och gnällig kärring.
.
.
.
Igår var vi på middag hos svärmor och svärfar. Var lika trevligt som alltid. Resten av kvällen blev det mys med K i soffan. Idag blir det middag och bio inne i stan. Mys. Kidsen ska vara hos K´s mamma och pappa, vilket dom verkligen ser framemot!
.
.
Nu ska jag försöka mig på ett matematik test.
Hade bra!
Kram.
.
.
.
- Forever you & me -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0