Have you ever love somebody so..

..much
Millie dag idag, jag är mer än nöjd! Hon är vacker helt fantastiskt underbar.. Det är lycka att bara titta på henne, hon är mosters lilla prinsessa <3
Syster håller på att fixa lunch åt oss, blodpudding! Ja jag tycker faktiskt att det är riktigt gott. Väntar på att våra karlar ska sluta då blir det marknaden. Blir marknaden även i morgon för då ska jag umgås med underbara Robin och Melody.
Millie ligger här bredvid mig och sparkar hej vilt med fötterna och blir jätte arg när hon tappar nappen, som hon i princip gör nästan hela tiden. Ska strax sätta henne i babysittern så vi får äta lunch.
En helt underbar liten tjej!
Nu är lunchen klar, LYX!
Hade bra!
Kram.
- Nobody is perfect -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0