Do you like..

..that


Hemma i Fällfors igen, eller ja vi kom ju redan igår. Hade skola igår, en jätte snabb sväng. Fick hemläxa. Helt ok, hellre de än att sitta på lektion. Förstår bara inte HUR jag ska klara Naturkunskap A, det är så tråkigt och så mycket man ska kunna utantill.. Jobbigt. Men det är det viktigaste av alla ämnen jag läser så bara bita ihop och plugga stenhårt.

Kidsen är på dagis sen en halvtimma tillbaka, min karl sover. Har gett upp att väcka han efter en hel del misslyckade försök. Jag blir galen jag lovar. Men nu ska jag inte hänga läpp över de. Funderar om jag ska dra ut och springa så jag får bort lite irritation. Eller nåt i den stilen.

Jag saknar min familj och jag saknar sötaste MILLIE <3 Det är nog det värsta med att flytta, man saknar sin familj så otroligt mycket i princip hela tiden. Det är jobbigt fast då uppskattar man samtidigt att få åka upp till Kiruna lite mer än vad man kanske gjorde förr..

Mosters prinsessa, när hon var som minst <3

tiden går så fort, snart är hon stora tjejen!


Dagens planer är handling och plugga. Sen blir det nog myskväll med barnen ikväll, Robin ville så gärna ha en myskväll så det ska vi nog kunna ordna!

Ne antlingen går jag upp och spöar min karl eller så drar jag ut och springer, hm?!
ska fundera en stund till!
Hade bra!
Kram.



- Sometimes you drive me crazy -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0