All the small..

..things
.
.
Har nyligen kommit hem från svärföräldrarna, tillbringat hela dagen där. K har skruvat i sin skoter och gör det fortfarande. Hoppas han inte har glömt bort att vi ska spela bingolotto idag.
Barnen är nyduschade och redo för sängen, men innan passar vi på att mysa i soffan och titta lite barn tv.
.
Dom små barnen är så söta, igår när jag gick upp för att hämta kläder upptäckte jag att Melody inte låg i sin säng. Jag gick till Robins rum för att kolla och där ligger dom båda två i Robins säng och sover. För vem vill sova ensam?! Dom var så underbart söta!
.
.
Nu ska vi strax stänga av tvn och gå upp och kanske läsa en bok. Sen hoppas jag att min karl dyker upp snart. Kanske hinner ta en dusch innan han kommer och fixa lite popcorn.
.
.
Nu ska jag mysa vidare.
Hade bra!
Kram.
.
.
- Don´t be so stupid -

Kommentarer
Postat av: mamma

saknar er. krama barnen från oss.

2010-09-26 @ 20:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0