Your..

..winter

Dålig uppdatering från min sida.. Men det är fullt upp hela tiden. Och jag vill ju gärna inte sitta nöta dator den lilla tid jag och älsklingen har tillsammans..
Vi har nyss tittat en film, "dear john", den var helt ok. Nu ska vi väl snart spela yatzy igen, är något som vi tydligen blivit beroende av. Men kul är det, eftersom jag oftast vinner förstås!
.
I morgon är det måndag, inget speciellt planerat. Men finns mycket att göra varje dag ändå känns det som.
.
.
Jag saknar mina när och kära uppe i Kiruna, och jag saknar snön som finns där uppe. Vi har också snö, men det verkar bara vilja smälta bort hela tiden. Dumt!
.
.
Ne ska spöa min karl i Yatzy nu.
Hade bra!
Kram.
.
.
- I am curious -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0