Stays the..

..same
.
.
Fullt upp mest hela tiden. Har lärt min karl ett och annat om skotrar, man är ju som sagt proffs. Kan jag ju iaf få tro.
Nu sover barnen, jag och min karl ska tokmysa i soffan innan det blir sängen.
.
.
Snart upp till Kiruna igen. Jag saknar min mamma mega mycket. Och alla andra nära och kära förstås. Men mest av allt min mamma. Har haft mamma längtan hela veckan känns det som. Varför det känts just så det vet jag inte..
.
.
Nu mysa massa massa massa.
Hade bra!
Kram.
.
.
- I love you -

Kommentarer
Postat av: Sandra

Wohooo, när kommer du?! :D

2010-10-10 @ 19:22:28
Postat av: Catti

Jag å Milie saknar dig!

2010-10-10 @ 19:49:32
Postat av: mamma

Saknar dig också kramiz/mamma

2010-10-10 @ 19:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0