Snow snow..

..snow
.
.
Har anlänt till Kiruna. Det är snö, massa massa snö. Det gör mig lycklig. Sitter hos syster nu, ska titta idol med syster, banne och älsklingen. Har nyss haft en massa Millie mys, HELT UNDERBART! Men nu sover hon som en liten prinsessa.
.
I morgon är det innebandy match, som jag har längtat. Men innan de bli det kaffe dejt hos Evelina och Line. Måste erkänna att jag längtat lite till de också.. Och på eftermiddagen blir det kanske pizza och lördags mys hos Anna och Robin. Så härligt nu när älsklingen jobbar FM. Och ännu mer underbart med massa snö och mörker. Vilket betyder tända ljus och MASSA mys.
.
.
Snart ska vi titta idol. Syster och hennes karl for och handlade. Min karl nördar mobil, skräll!
Mamma och Pappa har åkt till luleå men kommer hem igen på söndag.
.
.
Tvn kallar.
Hade bra!
Kram.
.
.
- Lovely -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0