Just fucking hate..

..this
.
.
Jag har ont i magen, jag har mycket som snurrar runt i min skalle just nu. Mest är jag nog upprörd över att det finns så fruktansvärt själviska människor på denna jord.
Önskar jag kunde lätta mitt hjärta, men då blir det bara ännu mer kaos.
FAN FAN FAN!!! Jag hatar verkligen det här.. Önskar jag kunde trolla eller nåt..
.
.
Tur att jag har fått träffa världens underbaraste tjej Millie idag. Hon är underbar och förgyller varenda minut jag får tillsammans med henne. Och självklart var det helt underbart att träffa alla andra nära och kära, fast min mamma verkar mer glad över att träffa Millie än mig..
.
Underbaraste Millie <3
.
.
Jag längtar efter min karl. Jag hade verkligen behövt hans närhet just nu. Underbarling. Bara några timmar kvar.
.
.
Ska titta lite OTH så kanske det känns lite bättre sen.
Hade bra!
Kram.
.
.
- Give me strength -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0