I need to fix..

..this
.
.
Jag är sugen på godis. Jag är trött och jag borde sova, fast jag måste plugga. En stund till iaf.
I morgon åker vi hemåt igen. K har ledigvecka, jag är nöjd och glad som ett litet barn.
.
Det har snöat halva dagen idag, och fortfarande nu tror ja!? Jag är lycklig, snö gör mig lycklig. Önskar bara att jag hade tagit med mig lite mer kläder för jag fryser, mest hela tiden. Dåligt planerat av mig.
.
.
Har varit hos Ida, Love och Lennie hela eftermiddagen/kvällen. Love skänker mig så mega mycket energi och glädje, vilken guldgosse! Jag tycker om Ida och Lennie också, men vill helst inte prata bebis språk och gosa med dom. Eller typ ligga på golvet och låta som en ubåt. Ida och Lennie kan jag prata vuxenspråk med och bli bjuden på mat och kaffe av. Mycket bättre så.
.
.
Ne ska plugga en stund till innan det blir sängen.
Hade bra!
Kram.
.
.
- I love you! -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0