Feel the..

..same


Tiden går så sjukt fort.. Känns som att jag nyss kom upp till Kiruna men det är snart en vecka sen, iaf en halv. Snart åker vi hemåt igen. Hämtar upp underbara Robin och Melody. Åker hem en sväng sen vidare till Skellefteå för att göra prov. Känns som att det är mycket nu. Och mer blir det.. Jag och pappa har planerat lite framöver.. Hoppas på det bästa nu.

Ikväll ska jag vara barnvakt åt Millie, i 2-3h. Syster och hennes karl skulle ha en mysmiddag så det är klart jag vill vara med Milliemouse då. Resten av kvällen har jag ingen aning om vad jag ska göra. Det återstår att se.
Har iaf hunnit vara på bowlinghallen och tittat en match. Tjejerna spelade mot Kalix. blev 10-10, det var så nära vinst. Synd att det inte höll hela vägen.
Känner verkligen att jag saknar dom, jag saknar bowlingen och allt som kretsar runt omkring den.. Men i framtiden kanske det går att ändra på, kanske finns en möjlighet att börja igen. Får helt enkelt se..


Nu ska jag dricka kaffe och äta lite godis, snart kommer Millie <3
Hade bra!
Kram.



                                        - Wish it was more fair -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0