All by my..

..self
.
.
Kidsen har åkt till sin mor och älsklingen har åkt upp till Kiruna för att jobba. Kvar blev jag ensam, i huset med mörkret och inget att göra.. Iaf inte idag. I morgon är det prov och pluggning för hela slanten.. Nästa vecka har jag lov, skönt. Och nästa vecka är den bästa veckan på länge.. Som jag har längtat.
.
Har precis tittat Sveriges skönaste familjer. Nu är det inget roligt alls på tv. Inget jag brukar se iaf. Kanske skulle passa på att titta lite OTH eller bara lägga mig ner i soffan och stänga igen ögonen, vore också rätt skönt.
.
.
Det är rätt sjukt ändå hur nära det är till jul. Underbara julen. Jag verkligen älskar julen. Och det bästa av allt är att denna jul får jag fira med alla mina nära och kära.. Inte på själva julafton med alla men julafton OCH juldagen.. Underbart. Jag längtar verkligen, det kommer bli helt underbart, det känner jag på mig <3
.
.
Ne dags för att inta ryggläge, ögonen är trötta.
Hade bra!
Kram.
.
.
- So beautiful -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0