A pretty nice..

..day


Har varit med syster och Milliemouse hela dagen. Vi var och hälsade på hos Love och Ida. Han är så fantastiskt söt den där gossen. Och en riktig gladskit. Jag blir så glad av underbart mysiga barn.

Nyss kom jag hem från våran första innebandy träning. Den har varit efterlängtat och var grymt rolig. Korpen är grejer de. Fast måste nog jobba lite bättre på konditionen för den var verkligen värdelös för min del.. Men det ska jag nog kunna ändra på så småningom.


Vad ska jag göra resten av kvällen? Ska iaf upp tidigt i morgon. Åka till Gve, hälsa på mormor och troligtvis träffa 2 av mina kusiner och deras barn. Känns hur kul som helst.


måste nog duscha innan svetten gror fast på min kropp.
Hade bra!
Kram.



                                                - Give me some love -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0