Right..

..now
.
.
Jag är trött, konstant trött känns det som. Har sovit drygt 11h, kanske blivit lite för mycket?!
Igår var det iaf lördags mys, hann dessutom julpynta lite, stryka julgardiner och hänga upp julstjärnor. Det blev mega mys. Men det är mycket kvar att göra.
.
I fredags var vi i Storbränna, K´s syster med familj var där. Det var mycket trevligt. Vi åt en massa gott och drack glögg. Och självklart tittade vi idol. En riktig toppen fredag.
Nu längtar jag dock till nästa fredag, då jag får åka upp till Kiruna igen, till mina nära och kära. Underbart <3
.
.
Snart är det jul. Lovely. Snart fyller Robin 5år, stora killen. Jag tror det kommer bli en toppen månad december. Får hoppas på de iaf.
.
.
Nu ska jag kila och borsta tänderna.
Hade bra!
Kram.
.
.
- Verry soon -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0