Pretty..

..nice
.
.
Sinnessjukt trött, vaknade när älsklingen gick på jobbet och kunder absolut inte somna om, då var klockan alltså före 5. Jag var trött men kunde inte sova. Tittade lite OTH för att försöka trötta ut mig.. Funkade si sådär. Somnade om igen vid 7, sen ringde syster vid 8. Då gav jag upp. Så nu ska jag försöka slita upp mig ur sängen och göra mig i ordning för frukostdejt på stan med underbara syster och Milliemouse.
.
Idag åker vi hemåt igen. Vid 12-1 tiden skulle jag tro. Men det känns inte lika trist denna gång för på torsdag kommer syster, Anders och Millie och hälsar på ända till söndag. Underbart <3
Blir julklapps shopping på stan på fredag och göra hemma sushi under helgen. Mums!??
.
.
.
Ska dra mig upp ur sängen och bege mig mot stan.
Hade bra!
Kram.
.
.
- Happy day -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0