Over and..

..out
.
Idag är jag trött. inte barnen bara jag. Sjukt trött, ändå somnade jag före 10 igår. Men snart är det läggdags för dom små och då ska jag bege mig till Sanna för att prata om livet. Tur att man har sin kära mor som ställer upp och är hemma med barnen. Någon måste ju vakta dom små när dom sover. Hoppas jag iaf får sova till 7 i morgon.
.
Har varit en fullspäckad dag idag, var till Sanna på morgonen/förmiddan, sen promenerade vi till kafé rost för att möta upp K, han åt lunch och vi fikade. Syster kom dit sen promenerade vi till Eve. Där var vi 6 vuxna och 7 barn. Mycket trevligt, men kan lova att vi var trötta efteråt. Både jag och barnen. Men det måste vi göra om. Och Eve var så duktig som hade "bakat".
.
.
Nu måste jag börja göra i ordning barnen för sängen.
Hade bra!
Kram.
.
.
.                                                  - Give me strength -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0