Not so..

..tired

Vilken toppen start på denna dag. Robin har vaknat vid 7 halv 8, men han är så söt så han ligger kvar och väntar tills jag och Melody vaknar. Självaste Melody sov till halv 9. Helt sjukt och fruktansvärt skönt, dock vaknade jag själv redan 8 och kunde absolut inte sova mera. Men jag känner mig jätte pigg och det är det bästa med denna morgon.

Vaknade inatt när K kom från jobbet och var VRÅL HUNGRIG, helt sjukt. Alltså klockan var 3 på natten och jag var tvungen att äta en macka och dricka massa vatten. Första gången någonsin det har hänt. Men efter de somnade jag om på 10 röda.


Idag är det bullkalas hos syster som står på schema. Klockan 1 ska vi träffas där. Ska bli kul. Sen är det inte så mycket mer planerat. Eller lite planer finns det men sen hur tiden räcker till det får vi se!

Ska strax väcka min karl så jag kan hoppa in i duschen. Vågar inte riktigt lämna vildingarna själv här. Man vet aldrig vad dom hittar på för hyss, busungar.


Dags att tvätta lillskiten.
Hade bra!
Kram.



                                                            - ooh happy day -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0