More than..

..happy
.
.
Jag är lycklig, jag har ett bra liv underbara människor runt omkring mig. Jag klagar inte jag är nöjd.
.
Syster med familj är hemma hos oss i Fällfors och hälsar på, tok mysigt. Har haft en tjejdag på stan idag tillsammans med syster, Millie och Melody. Köpte lite julklappar och lite kläder inför kommande tillställningar. Köpte ett par Jeans åt min karl, alltså JEANS, han har hatat de och nu tycker han helt plötsligt om de. Och jag kan lova att han blev superfin.
.
.
I morgon ska vi göra sushi, spännande. Var jätte länge sen sist men det kommer säkert bli gott. Sen ska nog syster och hennes karl på hockey..
.
.
Nu ska vi strax lägga kidsen, sen blire fredagsmys <3
Hade bra!
Kram.
.
.
- Living the dream -

Kommentarer
Postat av: mamma

vad mysigt ni har det. saknar er puss o kramiz.

2010-11-05 @ 21:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0