Lovely..

..day
.
.
Har inte riktigt tid att skriva just nu. Fullt upp dagarna igenom. Jag klagar inte utan det är helt toppen. Finns så mycket som jag önskar vore annorlunda just nu. men det är bara att gilla läget. Dumt nog.
.
Robin och melody älskar att vara här i Kiruna. Dom är underbart glada och trivs som fisken i vattnet. Man blir så glad när man ser att dom är glada. Synd att vi måste åka hem på onsdag, men that´s life.
.
.
Fredagen var perfekt. Bröllops middag och efter de blev det landströms med nära och kära. Synd att man är så trött av sig. Åkte hem redan innan 12. K kom hem först halv 4 på natten, fyllisen.
.
Men viktigast av allt i detta inlägg.. GRATTIS ÄLSKADE SYSTER OCH ANDERS. Nu får vi äntligen säga familjen MÄKI.
Helt fantastiskt vilken glädje! Jag önskar er alla lycka i framtiden.
.
.
.
Nu ska jag duscha sen skala potatis. Eller kanske tvärtom?!
Hade bra!
Kram.
.
.
.                                                      - This makes me happy -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0