I need to..

..sleep
.
.
Är så sjukt trött. K och barnen är förkylda.. Blev inge dagis idag och garanterat inge dagis i morgon heller. Hoppas dom blir frisk snart iaf. Har nyss städat båda toaletterna och försöker att hinna tvätta upp all tvätt innan vi ska åka i morgon.. Dessutom kommer vi behöva rena kläder med oss så det vore bra att hinna klart med allt.
.
I morgon packar vi väskorna och pälsmössan, dags att rulla norrut igen. Till min underbara familj och den underbara snön i Kiruna. Ännu roligare blir det denna gång när även Robin och Melody ska följa med. Hoppas dom blir frisk så vi får hitta på en massa roligheter ute i SNÖN!
.
.
Utöver trötthet och sjuka kids så känner jag mig glad. Och det bästa av allt är att det snart är JUL, jag verkligen älskar julen.
.
.
Dags för lite kvällsmys med kidsen innan läggdags.
Hade bra!
Kram.
.
.
- We made it -

Kommentarer
Postat av: mamma

vi längtar efter er. puss o kram/mamma

2010-11-08 @ 19:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0