Happy..

..morning
.
.
Varför vakna klockan 7 som vi brukar när man kan vakna klockan 6 då Sandra är dödstrött /Robin och Melody.
.
Jippie, jag älskar att vakna klockan 6, speciellt när jag har somnat typ halv 2 på natten. Ska ALDRIG mer träna efter klockan 9 på kvällen när jag måste stiga upp tidigt med två morgonpigga vildar. Tur att dom är så morgonmysiga och vill ligga och kramas typ 1h innan vi stiger upp annars vet jag inte vart jag hade tagit vägen.. Haha.
.
.
K skulle sova till 10 iaf, han jobbar ju EM/natt nu. Tycker mer det är som natt. Han kommer ju ungefär 3 på natten så känns mer som nattskift då.
Sitter och väntar på att syster ska ringa. Hoppas hon och Millie skulle komma hit.
.
Robin älskar verkligen snön här. Han vill vara ute hela tiden fast det är över 20 minusgrader. Tok unge. Men mycket bra att han trivs ute. Igår var vi ute och promenerade lite överallt, hälsade på folk och Robin fick leka i snön. En riktig toppen dag!
.
.
Nu ska jag titta lite OTH medans ungarna leker här bredvid mig.
Hade bra!
Kram.
.
.
                                                             - Beautiful life -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0