Great..

..start
.
.
Vilken underbar start på denna dag. Kidsen vaknade först klockan 8. Så himla skönt, var nästan pigg när jag vaknade i morse. Sen låg vi och mös i sängen fram till halv 9 drygt. Efter de fick dom duscha och nu har vi precis ätit frukost. Toppen!
Snart ska vi väcka K som har jobbat till 3 inatt. Han får tyvär inte sova så länge till eftersom jag ska till frissan klockan 11.
.
.
Ikväll blir det en speciell middag och efter de blir det utgång med syskon och respektive och några till. Var hur länge sen som helst jag var ut här i Kiruna. Mamma och pappa ska vara med Millie, Robin och Melody. Tur att man har underbara föräldrar som ställer upp utan problem <3
.
Snart kommer Syster, Banne och Millie hit. Vi ska mysa lite med Millie medan syster och hennes karl ska på massage. Vilket lyx, är verkligen avis.
.
.
Nu ska jag plocka bort från bordet och sen klä på mig.
Hade bra!
Kram.
.
.
.                                                          - Today is the big day -

Kommentarer
Postat av: Evelina

Speciell middag, det lät spännande? :)



Nu måste vi ta oss i kragen och ses snart vännen!

2010-11-12 @ 16:53:08
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0