A few day..

..left
.
.
Det är 1 månad minus 1 dag kvar till Jul. Hoppas denna månad går riktigt fort. Längtar så sjukt mycket till julen. Och till nyår. Känns som att december månad kommer bli en riktig toppen månad. Så mycket att se framemot. Underbart <3
.
Jag har varit lat hela veckan. Näst intill bara lega på soffan, tittat tv, tittat OTH, druckit massa vatten och ätit godis och morötter. Hade behövt energi till skolan. Idag måste jag plugga, har muntligt prov i psykologi i morgon. Nästa vecka har jag prov i NKA, jag MÅSTE fixa det här nu.
.
.
K är uppe i Kiruna och jobbar, nu jobbar han förmiddag och sen har han ledigvecka och efter de eftermiddag. Och efter de LEDIG 3 VECKOR. Underbart när det är jul. Får ha min karl hos mig i hela 3 veckor. Jag är glad!
Och jag är glad över att jag får åka upp till han i morgon, och till min familj. Tycker inte om att vara ensam i flera dagar i ett stort och tyst hus.
.
.
Ne nu medans jag har energi ska jag gå ut och skotta.
Hade bra!
Kram.
.
.
- It´s gonna be a good day -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0