When the stars go..

..blue


Har precis kommit ut ur bastun, hade sällskap av min underbara vän Sandra. Det är himla nice med bastu, man känner sig så ren efteråt, enda nackdelen är att man blir så fruktansvärt trött.. Fast tänkte ändå sova snart så det gör inget. Har varit på stan med Anna idag, köpt kläder åt K´s barn som dom ska ha på deras lillkusin Mayas dop. Sen lyxade vi till det och åt ute. Mycket trevligt.
Har varit en bra jobbvecka, eller ja 3 dagar har jag ju iaf jobba, nu är det endast 2 jobbdagar kvar. Helt sjukt vad dagarna går fort. Men nu är det nära och nu LÄNGTAR jag verkligen <3

I morgon får jag äntligen morgonmysa med min älskling. Han börjar ju jobba 2 nu under hela hans arbetsvecka så nu under helgen får jag passa på innan han åker till jobbet och inte klockan 3 på natten när jag själv dessutom ska upp klockan 5. Det är ingen bra kombination. Men jag uppskattar all tid jag får tillsammans med K. Min underbara <3

Pratade med Linn i telefon idag (K´s syster), hon har dessutom skickat en massa bilder åt mig. Gamla dop bilder på Edwin och Melody, sen bilder på Robin och K också. Hur kul som helst att se. Sen var det lite andra bilder också, bland annat fick jag ett mycket roligt skrattanfall av en av dom. Skrattar i princip så fort jag tänker på den. Tack Linn du förgyllde min kväll. Haha.


Nu ska jag sova en stund innan min underbara kommer <3
Hade bra!
Kram.




                                               - Love is all around -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0