When i close my..

..eyes


Veckan har verkligen bara rusat iväg. Har inte alls hängt med, fredag i morgon. Redan!? Det har gått riktigt bra på jobbet hela veckan. Nu är det bara morgondagen kvar, slutar dessutom redan klockan 12. Ska skjutsa Sandra till flyget direkt efter jobbet sen bär det av till Fällfors för min del. Längtar verkligen!

K åkte hem på onsdag morgon, med sin far. Dom svängde förbi på Biltema i luleå och köpte cyklar.. Så nu har jag vi nya cyklar. Ska bli hur kul som helst att cykla nu till helgen och framförallt HELA sommaren. Robin ska lära sig att cykla utan stödhjul och Melody ska få en ny cykel av sin farmor. I morgon när jag åker ner ska jag svänga förbi biltema och köpa en cykelkärra. Perfekt för barnen om man ska åka lite längre sträckor. Så på lördag blir det cykeltur till K´s mamma och pappa. Är ca 1mil. Träningsvärk? Ja troligtvis. Haha!


Snart är min lägenhet tom.. Känns skumt. men är självklart hur lycklig som helst. Kommer bli en spännande sommar, och hur bra som helst. Det tvivlar jag inte en sekund på. Känns verkligen som att alla pusselbitar börjar falla på plats nu. Just nu är livet helt underbart och jag njuter av varenda dag jag får tillsammans med K. Och hans barn är helt underbara dom också. Nu längtar jag till 2a Juni, då är den RIKTIGA flyttdagen. Grejerna åker iofs ner nu redan 25, men jag jobbar fram till 1a Juni. Men efter de, då får jag äntligen spendera all tid jag har tillsammans med K, och varannan vecka med barnen också. Kan verkligen inte bli bättre <3


Har btw sålt min dator, så kommer bli lite dåligt med uppdatering nu ett tag framöver.

Nu ska jag åka till syster en sväng, sen tvätta K´s bil.
Hade bra!
Kram.




                                                    - Never let you go -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0