We belong..

..together


Måndag är snart över. Bara tisdag kvar, sen onsdag morgon bär det av. Nu känns det äntligen som att det är på riktigt. Jobbar sista dagen i morgon. Tjejerna på jobbet gav order om smörgåstårta sista dagen så idag har jag beställt från safari, ska hämta ut den i morgon klockan 9.
Är fruktansvärt trött idag. Har sovit 2h när jag kom hem från jobbet, mådde inge bra alls. Sen kom mamma hem och lagade mat så mådde genast lite bättre efter att jag fått lite mat i magen.

Känns inte som att jag har så jätte mycket att skriva idag, har inte hänt något speciellt som jag kan skriva om. Ska snart gå ut och tvätta pappas bil iaf, sen ska jag försöka komma i säng väldigt tidigt. Måste ju försöka vara åtminstone lite piggare på min sista dag än vad jag vanligtvis är. Känns så skumt att det är sista dagen i morgon, alltså SISTA. Helt sjukt, nyss var det hur många veckor som helst kvar och nu är det endast 1 dag kvar. Vart har all tid tagit vägen? Och K har bara 2 arbetsveckor kvar nu efter det här sen har han också semester.. Borde jag få ångest när jag inte vet vart all tid försvinner?!


Jag längtar verkligen till på onsdag. Längtar tills jag får träffa K´s barn igen. Känns som att det var hur länge som helst sen sist. Men det är "bara" en vecka sen. Men jag saknar dom det vill jag lova. Hoppas det blir fint väder, så vi kan vara ute och hitta på en massa skoj. Kanske att vi även kommer hinna med ett besök på leos lekland. Vi får väl se..


Nu ska jag dricka kaffe, sen tvätta bilen, efter de blir det duschen och sömn.
Hade bra!
Kram.




                     - I just want you close, where you can stay forever -


Kommentarer
Postat av: Linn

Längtar du inte till att träffa mig/oss igen?! :P

2010-06-02 @ 21:05:40
URL: http://tingelinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0