Sweet..

..dreams


Måndagen är avklarad. Har haft en riktigt rolig dag på jobbet med Sandra. Äntligen är hon tillbaka på jobbet, kul! Men nu när jag kom hem så kom tröttheten som en käftsmäll. Hade egentligen tänkt vara duktig och fara ut och springa. Men tror jag är lat idag. Går nog till mor och far och latar mig istället..

Har träsmak i röven nu också. Är inte speciellt skönt att sitta på en träpall för länge. Stackars min rumpa. Fast har ju inget annat att sitta på förutom ett golv. Mina köksmöbler är ju bortsålda.. Nu är det inte mycket kvar att packa. Så himla skönt. Sen det värsta sist, städningen. Men man jobbar ju med de så det ska nog gå fort. Haha!


Hatar fortfarande K´s eftermiddagar lika mycket. Önskar verkligen att jag fick tid med han under dagarna efter jobbet. Och normala tider på dygnet inte klockan 3 på natten. Men det är bara bita ihop nu är det inte länge kvar.


Kan någon skänka mig lite extra energi så jag orkar ta tag i den sista packningen här hemma?!

ehh. går till mor och far istället en stund.
Hade bra!
kram.




                                                  - Like i love you -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0