Never let you..

..go


Torsdag morgon, jag har vaknat för ungefär en timma sen. Nyss ätit frukost och snart tänkte jag försöka vara lite hurtig och bege mig ut på en promenad. Men har en känsla av att det kommer bli ryggläge i soffan istället.
Igår var vi från Kuj på bistro och tog oss några öl, var hur trevligt som helst. Och det måste helt klart hinnas med en gång till innan sommaren är slut. K är fortfarande på jobbet, fast nu är det bara 3h kvar tills han kommer. Mys.

Ska kanske förbi min bror idag.. När han kommer hem från gränsen, men vi får se han skulle höra av sig. Annars är det inte mycket mer planerat. Hade behövt gå förbi lägenheten och packa ner resten av grejerna men känner mig så otroligt slö idag.



Ne dags att hoppa ur pyamasen.
hade bra!
Kram.





                                         - your love is too good to be true -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0