My heart is taking..

..over


Halva helgen har gått, önskar verkligen att helgerna inte gick så fort.. Dock är det väldigt tråkigt när K jobbar från 2 på dagen till 3 på natten, dessutom åker han hemifrån redan före halv 2. Vi fick iaf en mys morgon tillsammans. Sen kom hans far förbi här och drack kaffe. Det blev en lång kaffe, nästan 3h. Men det var mycket trevligt. Som alltid. Resten av dagen har jag rensat kläder och försökt tänka på vad jag kan packa ner och skicka med K och hans far nu redan på onsdag. A & J har varit här och kollat kläderna som jag ska slänga.. Dom fick med sig en hel del. J var här lite längre, vi surrade i mun på varandra i vanlig ordning. Men alltid lika trevligt. Och nu precis har jag varit på middag hos mor och far, Mumma!

Jag hade verkligen behövt energi av någon, min motivation att börja packa grejer finns inte. Min kropp är trött och jag är trött. Men jag måste verkligen börja packa. Ska snart åka med pappa och hämta flyttkartonger sen MÅSTE jag börja packa. Mamma kanske skulle komma och hjälpa mig att rensa lite skåp och lådor. Tur de, har jag någon att prata med samtidigt.. Och ikväll blir det kanske att umgås en sväng med J igen. Vi får se vad som hinns.


Jag saknar K, även om han bara varit borta sen halv 2 så är det tomt och trist utan han.. Känner mig så trygg i hans närvaro! Underbarling! Men inatt ses vi igen och ni kan ju gissa om jag längtar.. Kärleken är underbar <3



Nu är det nog dags att börja ta tag i allt. Önska mig lycka till!
Hade bra!
Kram.





                                                         - No stress -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0